Le pain quotidien

Den här veckan är det Krokusvacantie, dvs sportlov. Dakota har under veckan mattelektioner i Antwerpen och idag åkte jag med henne dit. Medan hon var hos sin lärare gick jag till Basic fit som turligt nog fanns precis bredvid. Efteråt gick jag till ett café som de tipsat om och åt lite lunch medan jag väntade. Så fruktansvärt gott det var! Skulle gärna äta där varje dag. Det mesta är ekologiskt och de har en hel del godsaker att välja mellan! Jag tog lite brunt bröd, naturell yoghurt med frukt och kaffe. Sedan finns det sylt och olika spreadings man kan lägga på mackan. Min favorit är definitivt "Brunette" som är hasselnöt. Om ni är i Belgien eller frankrike leta upp det här caféet som heter Le pain quotidien! Eller på nederländska "Het dagelijks brood".
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

O mums! Like ställe verkligen😘

2014-03-06 @ 21:11:12
Postat av: Paulina

Brunette <3

2014-03-12 @ 20:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0