Fredagskul

I fredags fick vi tillbaka resultaten från våra exams i nederländskan. Fick 96.40% på hela kursen och det känns ju helt okej! Nästa nivå börjar redan på måndag och det känns kul att fortsätta då jag känner att jag redan lärt mig mycket bara av den första! Jag Alejandro och Amanda firade efteråt med en trevlig lunch! På kvällen träffade jag Jessica, Günter och Pieter Jan som alla går i mitt hockeylag! Vi var hemma hos Jessica och planerade inför en kommande resa till Italien! Ska bli sjukt kul!! Vi avslutade kvällen med att gå på 't Lof här i Brasschaat.
 
Mitt fina diplom! (Hanna Hornstorm, Born in Ornskoldsvilik)
Fr,v Kiruparaj från Sri Lanka, Alejandro från Guatemala, Peter från Ungern och Gem från Phillipinerna.
Kommer inte ihåg var Bibiche kommer ifrån, men sen är det Amanda från Colombia och sen Peter igen.
Med Jess på 't Lof!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

❤️Kram

2014-01-26 @ 16:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0