Dragons mansion

Var på en middag igår at the Dragons Manison. Det var Billy och tre andra damer som hade arrangerat en middag för alla kvinnor som är delaktiga i hockeyklubben på olika sätt, så att de skulle kunna lära känna varandra bättre. Det var en mycket trevlig tillställning med god och väldigt hälsosam mat. De hade fixat en speciell gäst som skulle komma och föreläsa om kost och hälsa. Han är en 26-årig professor som har gett ut två böcker om hans teorier och recept på bra mat. Enligt alla som var där var det intressant, jag däremot hade inget att tillägga eftersom hela föreläsningen var på nederländska. Jag var mest där och hjälpte till på olika vis och höll mig i bakrunden! Men jag lärde känna och fick träffa många trevliga damer!
 
KLEV på denna då jag gick ut från toaletten
Klubbhuset!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Äventyr!

2013-10-25 @ 22:33:52
URL: http://danielradcliffe.co.vu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0