Bryssel

Igår tog jag och Dakota tåget till Bryssel! Jag måste säga att jag trodde att tågbiljetten skulle vara dyrare. Det kostade 28 euro (ca 245kr) för mig och Dakota att ta oss tur och retur. Bryssel var väldigt vackert och väldigt stort! Vi var där hela dagen men hann bara se en del av staden. Atomiumet som ni ser på bilderna här nedanför låg ganska långt utanför centrum så vi ängnade en hel del tid att ta oss dit och tillbaka. Vi tog t ex först spårvagnen åt fel håll. Men tillslut kom vi fram och det var väldigt mäktigt! I Bollen längst upp finns det en restaurang, men resten av bollarna gjorde oss besvikna med sitt tråkiga innehåll (fakta osv). Men annars var det en fantastisk dag i en fantastisk stad!
 
Här kommer en bildbomb från min och Dakotas dagstur till Bryssel! 
 
Levande flickor i skyltfönster.
Grand place
Väldigt lyckad hoppbild
Många coola hus!
Restauranggata
Mojitovagnen
Fanns en del regnbågsflaggor!
Den kissande pojken. Blev väldigt besviken över att de hade klätt ut den!
Tin tin!
Atomium!
Uppe i restaurangen!
Lite för mycket motion tyckte vi.
Världens fulaste bild.
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt ,, take care❤

2013-10-19 @ 20:49:23
Postat av: Sofia

Så himla häftigt!

2013-10-20 @ 22:41:46
URL: http://danielradcliffe.co.vu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0