Weekend

Har haft en riktigt härlig helg! I fredags var vi på Dakotas skola och tittade på deras Jesus christ superstar föreställning. De var förvånandsvärt duktiga för att vara 12–16 år gamla! Vi avslutade kvällen med att äta fritjes, korv och bitter ballen(som smakar som friterad pölsa). I lördags fyllde Junior år och det firade vi med att åka till Holland och besöka en Nike outlet och sedan åka till Utrecht för att hämta vår efterlängtade lilla vovve, Lou! Hon är heeeelt underbart söt, alla är förälskade. Jag avslutade helgen med att besöka en liten Christmas market här i Brasschaat med Jessica!
 
Har redan fått lite paket med posten!
Hon var inte helt förtjust i att åka bil.
Födelsedagspojken!
Lou s första bad!
 
Kan även berätta att jag har min dator tillbaka nu!  Men det nya tangentbordet ar helt knasigt och jag kan inte gora nagra tecken utom punkt och utropstecken typ. hoppas det loser sig!
Det har löst sig nu!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

dööör

2013-12-10 @ 16:52:28
URL: http://danielradcliffe.co.vu/
Postat av: öberg

Neeeej vad söt, fyfan!!!

2013-12-11 @ 23:56:10
Postat av: Mamma

Vilken sötnos!

2013-12-19 @ 00:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0